ביטוח חיים

ביטוח חיים הוא למעשה כיסוי למקרה מוות – שהמבוטח בחייו בוחר מי המוטב – הכנסה חד פעמית במקרה של מות המבוטח – שאמורה לתת מענה במקרה של פטירה , להמשך חיים ברמה סבירה כפי שהיה אם המבוטח היה נשאר בחיים . מי לא רוצה לדאוג להשאיר אחרי מותו את הסובבים לפחות ברווחה כלכלית שתפחית את עוצמת ה"מכה שבפטירתו " .תמורת סכום חודשי ( משתנה ) ניתן להצטרף לביטוח חיים ולדאוג שהדבר אכן יבוצע – ועל הצד הטוב ביותר.

ביטוח חיים – האם ביכולתו למנוע פגיעה ברמת החיים?

ישנם ביטוחי חיים מסוגים שונים, הכוללים גם מרכיבי חיסכון, שמטרתם לשמר את רמת החיים לאחר פרישה מחיי העבודה. רמת החיים מבוססת על ההכנסה המיוצרת. במקרים של פטירה, אובדן כושר עבודה או פרישה לגמלאות, למשל – במידה שלא דאגנו מבעוד מועד ליצירת חלופות להכנסה, יהיה עלינו לרדת ברמת החיים. רכישת ביטוח חיים מאפשרת מענה על מקרים אלו, בין אם במסגרת פוליסה פרטית או במסגרת ביטוח מנהלים.

אם שיש לכם הורים או ילדים שעשויים להיקלע למצוקה כלכלית, במידה שתלכו לעולמכם, רצוי שתדאגו לרכוש ביטוח חיים ("ריסק"). ביטוח כזה מעניק תשלום חד-פעמי במקרה מות המבוטח חלילה, בכדי שיקיריו יוכלו לשמר את רמת החיים לאחר מותו.

לא תמיד קיים צורך ממשי ברכישת ביטוח חיים. למשל – רווקים, אנשים ללא ילדים, או אלו שילדיהם עצמאיים כלכלית ויכולים להתקיים ברווחה ללא עזרה מהוריהם – אינם זקוקים לביטוח כזה ויכולים לחסוך עלויות אלו. לעומת זאת, אלו התומכים כלכלית בילדיהם, הוריהם או אחרים ומעוניינים להבטיח שהם לא ייקלעו חלילה למצוקה כלכלית במקרה מוות, עליהם לרכוש ביטוח חיים בסכום מתאים.

מחד, ביטוח חיים אינו יקר באופן יחסי, בעוד שהצורך בו מוגבל לרוב ל-20-25 שנים. מאידך, מוצר כזה יכול לעשות הבדל משמעותי במקרה שהגרוע מכל מתרחש.

עיקרי התכנית

יתרונות התכנית

הצעה ליעוץ ביטוח/איתור ומשיכת כספי נפטר
השאר פרטים
וניצור עמך קשר בהקדם





    תפריט נגישות